Daar zit ik dan - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lenette Iren - WaarBenJij.nu Daar zit ik dan - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lenette Iren - WaarBenJij.nu

Daar zit ik dan

Door: Lenette

Blijf op de hoogte en volg Lenette

02 Augustus 2016 | Nederland, Schiphol

Daar zit ik dan, op de achterbank in de auto van mijn ouders. De zenuwen gieren door mijn lijf, maar ik probeer rustig te blijven. Om nu hysterisch te gaan doen, daar schiet niemand wat mee op. Maar echt, ik ben zo zenuwachtig! Het is het gevoel dat je niet weet wat je te wachten staat en dat is voor deze mini autist best een beetje moeilijk. Gelukkig heb ik geen enkel moment het gevoel gehad dat ik niet meer wilde gaan. De zenuwen zijn positief en bovenal heb ik er gewoon ontzettend veel zin in. Al zolang heb ik hiervan gedroomd en al zolang heb ik hier voor gespaard. Vandaag gaat mijn droom werkelijkheid worden en zodra ik het vliegtuig instap ga ik mijn droom beleven. Ik weet zeker dat het een fantastische ervaring gaat worden. Ik ben er klaar voor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2016

Ho chi minh

17 Augustus 2016

Hoi an

17 Augustus 2016

Hue

11 Augustus 2016

Dong hoi

10 Augustus 2016

Halongbay
Lenette

Actief sinds 31 Juli 2016
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 3260

Voorgaande reizen:

31 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: